top of page

Fotógaléria
Néhány kép a megjavított hengerekről, amelyeken a javítás előtti és utáni állapot is látható.
KTM SX200 felújítás előtt
Nikasil hiány a kipufogó nyílás alatt

KTM SX200 felújítás után
Nikasil bevonat felújítva, a kipufogó nyílás felső széle hegesztve

Suzuki RMZ450 felújítás előtt
Furat tükrösödés és a hosszanti barázdák növelik az olajfogyasztást.

Suzuki RMZ450 felújítás után
A hónolási barázdák metszési szöge kb. 30 fok

Suzuki RM250
A henger képe gyűrűtörés után

Suzuki RM250 felújítás után
A nyílások alján jól látszik a megfelelő élletörés szalagja

Yamaha YZ250
Így nézett ki a henger görgőkosár törés után

Yamaha YZ250
A hengeren az anyaghiány hegesztéssel pótolva, a bevonat és felület minősége tökéletes

Honda Cr250
Kipufogó szelep beleesett a hengerbe és a következmény

Honda CR250 felújítva
Henger hegesztve, újra nikasilozva.

KTM SX85 felújítás előtt
Elmozdult légszűrőgumi és nem megfelelő légszűrő eredménye

KTM SX85 felújítva
Az anyaghiányok pótolva, nikasil bevonat újra alkotva

KTM EXC300
Gyűrűtörés eredménye

KTM EXC300
Gyűrűtörés megjavítva: henger furata hegesztve, új nikasil bevonattal ellátva

KTM EXC530 felújítás előtt
A bevonat szinte teljesen elkopott, a furattükrösödés miatt a kopás egyre gyorsult

KTM EXC530 felújítva
A felület olajtároló képessége visszaállítva, érdesség és alakhűség előírt értéken belül

Honda CBR1000RR
Felújítás előtti általános állapot

Honda CBR1000RR
Felújítás után

Honda CBR1000RR felújítás előtt
A hosszanti bemaródások növeték az olajfogyasztást és kokszosodást okoztak a dugattyún, valamint a szelepeken

Honda CBR1000RR
Ugyanaz a henger a nikasil bevonat felújítása után

Cagiva Elephant 200
Ilyen állapotban volt a henger és a hozzá kapcsolódó alkatrészek

Cagiva Elephant 200
Felújítás utáni állapot. Így már jobb képet mutatnak az alkatrészek

bottom of page