top of page
Fotógaléria
Néhány kép a megjavított hengerekről, amelyeken a javítás előtti és utáni állapot is látható.
KTM SX200 felújítás előtt
Nikasil hiány a kipufogó nyílás alatt
KTM SX200 felújítás után
Nikasil bevonat felújítva, a kipufogó nyílás felső széle hegesztve
Suzuki RMZ450 felújítás előtt
Furat tükrösödés és a hosszanti barázdák növelik az olajfogyasztást.
Suzuki RMZ450 felújítás után
A hónolási barázdák metszési szöge kb. 30 fok
Suzuki RM250
A henger képe gyűrűtörés után
Suzuki RM250 felújítás után
A nyílások alján jól látszik a megfelelő élletörés szalagja
Yamaha YZ250
Így nézett ki a henger görgőkosár törés után
Yamaha YZ250
A hengeren az anyaghiány hegesztéssel pótolva, a bevonat és felület minősége tökéletes
Honda Cr250
Kipufogó szelep beleesett a hengerbe és a következmény
Honda CR250 felújítva
Henger hegesztve, újra nikasilozva.
KTM SX85 felújítás előtt
Elmozdult légszűrőgumi és nem megfelelő légszűrő eredménye
KTM SX85 felújítva
Az anyaghiányok pótolva, nikasil bevonat újra alkotva
KTM EXC300
Gyűrűtörés eredménye
KTM EXC300
Gyűrűtörés megjavítva: henger furata hegesztve, új nikasil bevonattal ellátva
KTM EXC530 felújítás előtt
A bevonat szinte teljesen elkopott, a furattükrösödés miatt a kopás egyre gyorsult
KTM EXC530 felújítva
A felület olajtároló képessége visszaállítva, érdesség és alakhűség előírt értéken belül
Honda CBR1000RR
Felújítás előtti általános állapot
Honda CBR1000RR
Felújítás után
Honda CBR1000RR felújítás előtt
A hosszanti bemaródások növeték az olajfogyasztást és kokszosodást okoztak a dugattyún, valamint a szelepeken
Honda CBR1000RR
Ugyanaz a henger a nikasil bevonat felújítása után
Cagiva Elephant 200
Ilyen állapotban volt a henger és a hozzá kapcsolódó alkatrészek
Cagiva Elephant 200
Felújítás utáni állapot. Így már jobb képet mutatnak az alkatrészek
bottom of page